Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności    

                                                    w Gminie Turobin

Zespół Obsługi Ekonomiczno –Administracyjnej Szkół w Turobinie informuje, że Wójt Gminy Turobin wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Gminie Turobin. Funkcję będzie pełniła Pani Aleksandra Ogorzałek.

Podstawa prawna

Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności dla Gminy Turobin było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)

 Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  1. wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Turobin i  jednostki organizacyjne Gminy Turobin;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Turobin i  jednostki organizacyjne Gminy Turobin;
  3. monitorowanie działalności Urzędu Gminy Turobin i  jednostek organizacyjnych Gminy Turobin w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

  Dane kontaktowe:

Koordynator ds. dostępności w Gminie Turobin – Aleksandra Ogorzałek

adres do korespondencji: ul. Rynek 4, 23-465 Turobin

telefon: 84 6833335

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Komunikat-w-sprawie-wyznaczenia-Koordynatora-do-spraw-dostepno